Scouting Raalte

Vereniging Scouting Miguel Pro Raalte, dat is de groepsnaam van Scouting Raalte.

Een aantal feiten over onze vereniging op een rij:

• We behoren tot de top 10 grootste scouting verenigingen van Nederland.
  • Op dit moment hebben we ca. 200 leden en maar liefst 75 leidinggevenden en kaderleden.
  • We bieden onze leidinggevenden trainingen aan om zich verder te ontwikkelen en zich nog beter in te kunnen zetten voor de groep.

Daarnaast zijn wij actief met het organiseren van verschillende activiteiten, waarbij we ons inzetten voor de Raalter gemeenschap:

Onze groep is continue bezig om verbeteringen aan te brengen in de manier, waarop het scoutingspel wordt gespeeld.
Iedereen die geïnteresseerd is in onze scoutinggroep en ons als lid, leidinggevende, kaderlid of vrijwilliger onze vereniging wil komen ondersteunen, kan contact opnemen via het contactformulier op deze site of mailen naar info@scouting-raalte.nl.